اطلاعیه

بستن
No announcement yet.

شیوه تولید محتوا در انجمن ها

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    شیوه تولید محتوا در انجمن ها

    تولید محتوا در انجمن های جزئیات هلو بر اساس منوهای برنامه

    تاپیک 1
    نام موضوع: فرم .......... در نرم افزار هلو چیست (بدون علامت سوال)


    سطر اول با معرفی فرم بصورت خلاصه که در حد یک یا دو پاراگراف کاربرد فرم را توضیح داده و از کلمات کلیدی حتما استفاده شود. می توان با قالب داستانی آن را بیان کرد.
    از آموزش و تشریح فرم خودداری شود و در تاپیک 2 به آن پرداخته می شود.
    عموما با این متن شروع می شود: "فرم ................ در نرم افزار حسابداری هلو ..."

    (فاصله تا تیتر بعدی 2 اینتر)
    در کدام محصولات دیده می شود
    (فرمت تیترها: سایز 18 رنگ Dark Cyan و Bold شده)
    اطلاعات این بخش حتما توسط ادمین پرسیده شود تا اطلاعات دقیق درج شود.


    محل قرار گیری و کلید میانبر
    محل قرارگیری و مسیر باز نمودن آن را درج نموده و اگر بیشتر از یک مسیر بود برای شماره گذاری از ابزار Insert/Remove Numbered List استفاده شود.
    کلید میانبر در صورت وجود ذکر می شود و در غیر اینصورت "این فرم کلید میانبر پیش فرض ندارد." را درج می کنیم.
    عکس فرم و روش های باز کردن آن توسط ادیتور تیم انجام می شود و در این محل قرار می گیرد.


    چه کیت هایی با آن پیوند دارد
    لیست کیت ها حتما توسط ابزار Insert/Remove Numbered List شماره گذاری می شود و برای تکمیل آن از ادمین اطلاعات گرفته می شود.
    گذاشتن لینک روی نام کیت ضروری است و مثلا برای کیت چند شرکتی انجمن اصلی آن را قرار می دهیم.
    مثال:
    1. کیت چند شرکتی


    لینک تاپیک های بعدی (صفحات آموزش، تنظیمات، مشکلات و خطاها، تغییرات در نسخه ها، قالب چاپ فرم) و لینک خرید محصولات مرتبط با این فرم در زیر تاپیک 1 قرار داده می شود.
    تاپیک 2
    نام موضوع: آموزش کار با فرم .....................

    در این پست به تشریح اجزای فرم پرداخته و توضیحات کاملی از نحوه کار با آن را آموزش می دهیم.
    موارد زیر را در متن محتوا مد نظر قرار می دهیم:
    1. موارد موجود در راست کلیک (در صورت وجود)
    2. کلیدهای میانبر داخل فرم
    3. ترفندهای استفاده از فرم
    4. راهکارهای پراستفاده

    برای هر توضیح یک تیتر اختصاص داده و مراحل آموزش را شماره گذاری کرده و عکس توضیحات را گرفته و برای ادیتور ارسال می کنیم تا پس از تدوین در پایان هر قسمت آپلود کند.
    پیشنهاد می شود برای گرفتن عکس صفحه زیر را مطالعه کنیدکدر صورت ساخت فیلم لینک پخش آن را نیز قرار می دهیم.

    درصورت وجود فیلم آموزشی قابل فروش مرتبط با این آموزش لینک خرید آن را قرار می دهیم.
    تاپیک 3
    نام موضوع: تنظیمات فرم .................

    در این پست هر گونه تنظیمی که با این فرم ارتباط دارد را مشخص کرده و مانند تاپیک آموزش شماره گذاری، عکس و فیلم ساخته و قرار می دهیم.
    تاپیک 4
    نام موضوع: مشکلات و خطاهای فرم ..................

    سوالات اختصاصی مربوط به فرم یا تنظیمات آن در این قسمت پرسیده و پاسخ داده خواهد شد.
    تاپیک 5
    نام موضوع: تغییرات فرم ................. در نسخه ها

    تغییرات داده شده توسط شرکت مرکزی در نسخه های بالاتر از 8.4 را در این تاپیک مشخص کرده و توضیحات و آموزش ها را بروزرسانی خواهیم کرد.
    تاپیک 6
    نام موضوع: قالب چاپ فرم ...............

    در این تاپیک اگر فرم دارای فرم چاپی باشد نمونه آن را قرار می دهیم. در صورت وجود امکان طراحی، نمونه های قابل فروش آن را با لینک خرید یا دانلود قرار می دهیم.
    آخرین ویرایش توسط طناز حمزه لو; در تاریخ/ساعت 19 May 2020, 05:31 PM.
    من معتقدم در صورتی میشه رضایت مشتری را به دست آورد که از محصولی که خریده بتونه حداکثر بهره را ببره.
    من دارم تلاش می کنم این فقط یک ادعا نباشه!

پیدایش آقای هلو!


همیشه وقتی به عنوان کارشناس نرم افزار هلو ارائه خدمت می‌کردم وقتی مشترکین می‌خواستند شماره من را یادداشت یا در گوشی ذخیره کنند با عناوینی مانند "هلو" یا "بهرامی هلو" ثبت می‌شدم و بارها وقتی نزد مشتری رسیدم به مزاح می‌گفتند "هلو" اومد و خیلی ها که می‌خواستند رسمی تر مزاح کنند می‌گفتند "آقای هلو" اومد!

و اینگونه من و خیلی از کارشناسان این نرم افزار با اصطلاح "آقای هلو" شناخته شده‌ایم!

خدمات بیشتر می‌خواهید؟


برای دریافت خدمات بیشتر و ارتباط با کارشناسان با سراج سبز® تماس بگیرید:

02188541822

ایمیل مدیریت:

support@mrholoo.com

در حال انجام ...
X